Collection of Kapamilya news/videos from the Philippine Star
Abante-tonite, Philippine Daily Inquirer, Journal Online
Pilipino Star, The Freeman, Sun-Star Daily, and all solid Kapamilya blogs.
All videos and photos used here are produced and copyright by their respective owners.
Posting of videos and photos is for blogging purposes only. Read disclaimer below.
Would you like to see your PHOTOS with ABS-CBN stars posted here?
Send them in: topratingblogs(at)gmail (dot) com.

Saturday, February 18, 2012

Gerald Anderson Dates Sarah Geronimo on Valentine's Day

Although they have yet to divulge the status of their relationship, Gerald Anderson finally admitted that he went out with Sarah Geronimo and their friends during Valentine’s Day. During a February 17 press conference at Napa restaurant where he was launched as Mint clothing’s newest endorser, Gerald shared that he had an enjoyable night at a KTV place with Sarah and a group that included Sarah’s Mommy Divine.

Although the 22-year-old actor refused to give any specific details, he did admit to having a happy Valentine’s Day. “Okay naman, masaya. It was a great, fun night. It was a group date, marami kami. Huwag na lang siguro tayo mag-detalye kasi kumabaga personal life ko na yun, wala namang connection yun dito sa Mint or sa Budoy so okay na yun basta tapos na yun. masaya ako. Sana naging masaya din ang Valentines niyo,” he said.

Gerald said that he is happy with the trust that Sarah’s family has given him, which includes being able to visit her at home. “Mabait naman sila at mataas yung respeto ko sa kanila. Yes it’s true nakapunta ako sa bahay nila. Pumunta ako dun, hinatid ko yung gift ko,” he admitted.

The Budoy star said he hopes that the public will not automatically assume he and Sarah are more than friends already. “Kumbaga hindi lang dahil nakasama ko si Sarah sa Valentines ibig sabihin na nagmamadali kami. Kumbaga single siya, single ako, wala namang masama dun. Kinikilala ko pa lang siya. Tingnan natin, huwag tayo magmamadali. Maraming beses ko ng sinabi na special siya sa akin,” he added.

Gerald said he is grateful to Mommy Divine for being nice to him. “I’m just really happy na binibigyan nila ako ng opportunity para makasama ko si Sarah at yung buong pamilya niya,” said the new Mint Clothing endorser. He also admitted that spending time with Sarah is one of the reasons he is feeling happy right now. “Yung mga simpleng pagsasama lang, yung bonding moments pag magkasama kami. Masaya ako dahil mas nakilala ko siya. Pinakagusto ko sa kanya is yung ugali niya, yung pagkatao niya.”

When asked if he is willing to formally court her already, Gerald said his top priority is his show Budoy, which is ending in three weeks. “Tingnan natin. Kumbaga hindi ayaw ko din naman sabihin na oo agad. We have to take it slow. Okay na yun. Kung may bagong updates, pag-usapan natin pero sa ngayon wala pa. Para sa akin friends kami eh. Yun yung pinakamalinaw dun. Malinaw na friends kami. Pareho kaming single so wala namang masama dun kumbaga kung magkaroon ng opportunity in the future ulit na lalabas kami… oo naman,” he said.

When asked to react on Sarah’s comment that she would be happy for him if he finds a girlfriend, Gerald said he feels likewise when Sarah gets a boyfriend. “It just shows na friends pa rin kami at ganun din ako para sa kanya. Kumbaga siyempre gusto ko lagi na maging masaya siya,” he said.

Subscribe to Post Comments [Atom]

0 Comments:

Post a Comment

<< BACK to HOMEPAGE for MORE STORIES